Djävulen bär Prada

Imorse när jag och Grodan att vid frukostbordet med vår gröt, pratade de om modetidningen Vogue och dess kyliga men avgudade chefredaktör Anna Wintour. En skildring av Anna har gjorts i filmen "Djävulen bär Prada" vilken de visade en kort filmsnutt på i just detta reportage i morse.
Det lät mig inspireras, så när jag hade lämnat Grodan på dagis i morsen åkte jag raka vägen hem. Gjorde mig en kopp Hallonbladste och la mig i soffan och satte på just filmen "Djävulen bär Prada". Gud va skönt det var med lite egentid framför Tv:n med hög volym på suround-systemet. Prova det!!!


Kommentarer
Postat av: Therese Brycke

Fast hallonbladste smakar inte hallon direkt, ganska blää! Hoppas du mår bra :)

2009-09-03 @ 13:45:20
URL: http://www.tesstarossa.blogspot.com
Postat av: Zelecta

Therese- Jo vi mår toppen här. jag tyckte faktiskt Hallonbladste är riktigt gott. Samma med basilikate, ochså gott:)

2009-09-03 @ 18:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0