Sömnproblem

God morgon hela världen. Fy vad dåligt jag har sovit i natt. Tog 4-5timmar innan jag äntligen kunde somna, trots att Grodan fick sova bredvid mig, drickande av två koppar varm mjölk, nattmacka, och massa andra försöksmetoder till avslappning. Jag brukar sova så himla gott när när jag har Grodan bredvid mig, så henne la jag i hans säng, i förhoppning att vi båda skulle somna gott ihop, och Han fick sova på soffan....
Han kom hem sent i går, efter ha varit hos min pappa och tittat på film och hade inte så mycket till valmöjlighet :P

Igår tog vi oss en tur till Köpcentret. Dä fick jag ankat en kort sväng till en butik, handlat lite inredningsprylar och sen ankat lika sakta tillbaka, då en "snabbbis" in på Maxi och köpt lördagsgodis till Grodan... och mamma så klart ;) jag tänkte i mitt stilla sinne: Att om jag trotsar lagrna nu och skiter i allt och åker till köpcentret, så kanske vattnet går i någon exclusive butik framför miljontals människor. Det hade ju varit så kloclrent! Men Inte. Här sitter man idag, lika tjock som igår...

Ja ja...va är en bal på Slottet

Nu ska vi till mamma och pappa och äta lunch...
Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0