Mina TJEJER

Idag har varit en tung dag. Efter en hel kväll med värkar, genom fotboll och idol, vaknade jag under natten att allt avtagit.  Värkarna var iof inte helt regelbundna och med ca 10 minuters intervall, men någonstans inom mig hoppades jag så intesivt att det skulle starta, att hela jag rasade ihop imorse. Inget var roligt längre.
Jag åkte och lämnade Grodan på dagis, sen åkte jag hem, drog täcket upp till hakan och startade en halvbra dramafilm, Om Sara. Där låg jag till det var dags att rycka upp sig och åka till dagis igen för hämtning.

Väl hemma igen fick jag suttit två telefonsamtal med två av mina"Tjejer". Så nu känns livet på topp igen. I kategorin "Tjejer" ingår några tjejer som jag delar mitt liv med, in i minsta känsla och tanke. Man kan alltid bolla med dem, och samtidigt veta att det alltid stannar där. Det som sägs mellan oss, stannar mellan oss. Och vad skulle jag gjort utan dem, och sina individuella personligheter.

Kommentarer
Postat av: Liz

härligt med vänner

2009-09-10 @ 18:26:29
URL: http://rotterod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0