Kaos

Gud vilken dag. Önskar bara den var över så jag kunde starta på ny kula imorgon, med ny energi.
Måste bara hur mycket jag uppskattar min sambo. Han är verkligen en ängel som står ut med en så otrevlig och grinig tjej, som jag varit i dag. Han är underbar.
Gjorde ett tappert försök att göra ngt kul ihop med familjen: Baka bullar. (Och då ska jag nämna att jag bakar aldrig bullar annars, det var första gången här)
Det gick la sådär.
Mitt i allt kladd insåg jag, Shit vi måste äta middag. Så supermamman slängde ihop pannbiff och pasta ihop om att hinna äta innan degen jäst klart. Kaos. Kaos. Kaos. Då kom jag på. Klockan är 18.00. Lipstick Jungel börjar nu. Jag hade ju väntat såååå på detta. Det var deg och kladd överallt, middag upp i detta och samtidigt som klockan slog 18.00. Detta ihop med mina gravidhormoner som inte alls var på humör... Ja ni kanske kan sätta er in i situationen... Kan ju bara nämna att första plåten med bullar, åkte in utan ägg pch pärlsocker. Hade inte min sambo varit där, hade jag brutit ihop. Jag insåg, att den där supermamman finns nog inte i mig ;)

Nu när Grodan somnar, ska vi koppla av framför Män som hatar kvinnor, äntligen...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Supermamman finns visst i dig, det har jag sett. Man måste inte orka alltid för det...

2009-09-13 @ 12:52:25
Postat av: Jessica

Var det filmen som gjorde susen kan tänka??

2009-09-17 @ 16:32:34
URL: http://www.laget.se/tvfk
Postat av: pierre

hahahahah faan vilken dag! orka...

2009-10-02 @ 07:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0