15000 steg

Idag känner jag mig riktigt redig. Först tog min mor och jag en promenad på 8km med hennes ena hund, Evita och en hund som jag passar nu i oktober, Dixie. Efter det tog jag mammas andra hund, Zeline på en kortare tur på 3km. Detta blev sammanlagt nästan 15000steg!!! Jag har ju som sagt lite att ta av efter denna härliga graviditet. Så nu är det dags att börja göra något åt det. Och det passar ju ypperligt att börja, nu när jag är hundvakt.

 

Det är ju helt galet vad fort tiden går. Igår tog Grodan redan sitt Tredje Förskole-foto. Åh så sött det blev sen då. Världens goaste tjej!!!

 


Kommentarer
Postat av: liz

Japp det är bra jobbat . Nu är det bara att träna vidare. Varje dag , Så skall du se att både du och jag får en fin bikini linje till 2010 badsesong jobba på det gör jag kram

2009-10-08 @ 16:35:04
Postat av: Johanna

Åh vilket fint kort på Nova.

2009-10-08 @ 17:59:26
Postat av: Marika

Jättefint!

2009-10-09 @ 18:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0